تور پاتايا, قيمت تور تايلند, تور لحظه آخري پاتايا تور پاتايا, قيمت تور تايلند, تور لحظه آخري پاتايا .

تور پاتايا, قيمت تور تايلند, تور لحظه آخري پاتايا

فستيوال ها و جشن هاي تايلند

جشن

جشن هاي تايلند

 

يكي از مهمترين انگيزه هاي سفر به تايلند، تجربه فرهنگ و آداب و رسوم متنوع و غني مردم تايلند مي باشد. هر ساله گردشگران زيادي در فصول مختلف سال براي بازديد از جشن آب، جشن گل، جشن پاتايا، نمايشگاه ميوه و فستيوال كبوتر اقدام به خريد تور تايلند مي كنند.

جشن آب تايلند

در مراسم سال نوي سنتي تايلند كه به سونگكاران (Songkaran) معروف است، از ۱۳ تا ۱۵ آوريل جشن هاي مختلفي برگزار مي شود. واژه سونگكاران به معني حركت و تغيير مي باشد. از جذاب ترين مراسم سال نوي تايلندي جشن آب مي باشد. جشن آب در تمامي شهرهاي تايلند با هيجان و شور خاصي برگزار مي شود. پاشيدن آب در فرهنگ تايلندي خوش يمني دارد. جشن آب در چيانگ ماي در شمال تايلند با شكوه و هيجان خاصي برگزار مي شود.
جشن آب تايلند

جشن گل تايلند

منطقه شمال تايلند بخاطر تنوع كاشت گل و بويژه خوش آب و هوايي، قابل توجه افراد زيادي است. صحنه تماشايي گل ها يادبودي است كه در «چيانگ مي» برگزار مي شود و با به نمايش درآوردن گل ها و برپايي نمايشگاه گل و فروش كاردستي ها و مسابقات زيبا همراه است. فستيوال گل تايلند در هفته اول فوريه هر سال برگزار مي شود.
فستيوال گل تايلند

نمايشگاه پرنده ني

ني در كشتزارهاي برنج تايلند به وفور ديده مي شود و روستائيان محلي با استفاده از اين ني ها پرنده هاي رنگي مي سازند كه يادبود بيش از هشتاد و پنج گونه پرنده در پارك پرنده است. اين پرنده ها همراه با كاردستي هاي محلي در نمايشگاهي به معرض ديد گذاشته مي شوند.
نمايشگاه پرنده ني

جشن پاتايا

ساحل درياي تايلند محل لذت بخش اين جشن سالانه است كه در فصل گرم برگزار مي شود. شناورهاي گل وغذا، مسابقات گوناگون، فروش غذاهاي لذيذ محلي، نمايش و آتش بازي در خليج، تنها قسمتي از برنامه هاي متنوعي است كه در جشن پاتايا مردم را جذب مي كند.
پاتايا

نمايشگاه ميوه تايلند

با فروش ميوه هاي فراوان محلي مانند انبه رسيده و آبدار هم زمان با اين نمايشگاه جشن برپا مي شود. به علاوه برنامه هاي فروش محصولات روستاهاي مجاور و توليدات محلي، شناورهاي آذين شده با ميوه ها و گل ها، نمايشهاي زيبا، مسابقات ميوه، نمايشهاي فرهنگي و كارهاي دستي محلي و توليدات كشاورزي و سرگرمي هاي محلي نيز همراه با اين نمايشگاه وجود دارد.
ميوه تايلند

فستيوال كبوتر

دوست داران كبوتر از سرتاسر تايلند و ازكشورهاي ديگر منطقه مثل سنگاپور، مالزي و اندونزي جهت شركت در اين فستيوال به شهر«يالا» مي آيند. مسابقه كبوتر با رقابت بيش از هزار و چهارصد شركت كننده آغاز مي شود. درجريان اين مسابقه كبوتران جوان به همراه محصولات محلي به فروش مي رسند و ضمناً مسابقات ورزشي نيز در اين بين برگزار مي شود.
مسابقه پرنده تايلند

مراسم سلطنتي

برطبق يك سنت برهمائي قديمي، با شروع فصل كاشت برنج در مزرعه بزرگ قصر جشن با شكوهي برگزار مي شود. كساني كه اجراي مراسم گوناگون را به عهده دارند لباس هاي رنگي مي پوشند و ميزان وفور محصول برنج را پيش گويي مي كنند.


برچسب: تور ارزان پاتايا، تور پاتايا تايلند نوروزي، جشن آب تايلند، جشن فستيوال هاي تايلند، مراسم هاي پاتايا، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۰۶:۱۳:۴۵ توسط:afsaneh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :